KEBANYAKKAN ENTRI DIAMBIL DARI FORWARD EMAIL.
HARAP MAKLUM & TERIMA KASIH.


Friday, April 23, 2010

Tuan, bukan saya yang wat la..

image

di suatu petang yg nyaman....sedang saya syok2 tidor terasa ada sesuatu melompat atas kepala saya..

image

kemudian, benda tu bergerak ke badan

image

rasa cam kena patuk kat perut..... takkan kutu kot?

image

bila toleh.... rupenyer si ijou, burung tecik yg tuan saya baru beli semlm

image

saya suruh ijou gi main jauh2, saya xmau kawan ngan dia....lagipun saya ngantuk giler ni

image

tapi dia xmau, and masih patuk2 saya

image

pastu masih nak naik atas bdn saya, berat gak si ijou ni.

image

tak lama kendian, saya dengor dia tgh patuk benda lain lak... rupanye mengerjakan hp tuan saya

image

saya pun jerit "Oi!rosak nanti, tuan marah lah".

image

dia melawan lak tu

image

masa saya nak luku kepala dia sedas, tuan saya lalu lak

image

akibatnye saya dihukum tanpa dipanggil utk membela diri

image

oh.... di manakah keadilan? bukan saya yg wat tuan~~

hahahahahahahaha

1 comment:

arifah zainal said...

hahaahahah....klaka n nice...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...